Історія створення компанії

 

Історія створення компанії

Успіх з самого початку

Протягом майже 100 років кожне наступне покоління Феллоузів впроваджувало різноманітні вдосконалення у сімейний бізнес, та саме принципи, визначені Гаррі Феллоузом на початку двадцятого століття, й надалі дотримуються та шануються:

Найважливіші дати в історії компанії:

 

1917 - Гаррі Феллоузом засновано компанію Bankers Box

Перше покоління: 1917-1952.

Гаррі Феллоуз був вимушений залишити навчання у школі, щоб допомогти батькові утримувати родину. У віці 14 років він слідом за батьком став кравцем. У 31 рік він відкрив власну компанію під назвою H.L. Fellowes & Company, Custom Clothes Makers у центрі Чикаго.

Будучи дуже товариським та сповненим природної цікавісті, він познайомився з молодим бізнесменом Уолтером Нікелем, який винайшов інноваційну коробку для зберігання банківських платіжних документів, таких як анульовані чеки або видані квитанції. Коробку було виготовлено із недорогого гофрокартону; а для надійності зберігання документів її було додатково оснащено мотузкою та застібкою на кнопку. На коробці також було передбачено спеціальне поле для записів про її вміст. Виріб був легкий і водночас міцний. Гаррі Феллоуз ним зацікавився.

Одного весняного дня 1918 року Гаррі Феллоуз помітив, що Уолтер Нікель почав ліквідувати свій бізнес. Після короткої розмови він дізнався, що Уолтер отримав повістку в армію і що він повинен взяти участь у Першій світовій війні. Чоловіки дуже швидко порозумілися між собою, домовившись, що Гаррі Феллоуз викупить бізнес Нікеля за 121,40 долар, що становило приблизну вартість товарних запасів. Інтуїтивно відчуваючи потенційну вигоду, Гаррі Феллоуз вирішив закрити власний бізнес із пошиття костюмів на замовлення і повністю присвятити себе новій справі у сфері зберігання банківських документів стандартних розмірів. Через півроку, у грудні 1918 року, Уолтер Нікель повернувся з війни і став міноритарним акціонером у ново створеній компанії Bankers Box Company.

Гаррі Феллоузу дуже щастило. Правильно оцінивши потенціал ринкового сегменту, що займався зберіганням документів, він довірився своїй інтуїції. Впровадження нових положень у сфері федерального податку на доходи ознаменувало початок застосування строгих вимог щодо зберігання документації. Феллоуз, використовуючи весь свій творчий потенціал, самовіддано працював над просуванням коробів у банках і компаніях на Середньому Заході США. Короб отримав торгову назву "Liberty" - тобто "свобода", яка ідеально вписалась у патріотичний дух того часу. Він рекламував свій продукт у газетах та журналах, завжди пропонуючи безкоштовний зразок пред'явникам купонів.

Завдяки інноваційності коробу Liberty, а також тому, що він став економним рішенням для вирішення проблеми, що наростала, молода компанія швидко розвивалася. Сини Гаррі, Фолджер та Джон, пізніше згадували, як під час родинної відпустки батько завантажував багажник свого автомобіля коробками Liberty. Коли вони проїжджали через якесь місто, діти йшли їсти морозиво, тоді як Гаррі Феллоуз заходив до місцевого банку, демонструючи свій продукт і залишаючи безкоштовний зразок. Натхненний успіхом Liberty, Гаррі Феллоуз вирішив змінити свою стратегію продажів, використовуючи наявну дистриб'юторську мережу, яку представляли дилери офісного приладдя. У тридцяті роки компанія Bankers Box й надалі розвивалась, і невдовзі завдяки використанню дилерської мережі, що, в свою чергу, дозволяло організовувати місцеві склади для підтримки запасів коробів для потреб банків та компаній, з регіонального виробника стала підприємством загальнодержавного масштабу.

Економічний колапс у період Великої депресії торкнувся всіх американських підприємств. Завдяки зниженню у кілька разів заробітної плати компанії Bankers Box вдалося зберегти усіх своїх працівників, незважаючи на те, що попит на продукти зменшився. У 1932 році син Гаррі, Фолджер, залишив навчання, щоб допомогти батькові у продажі продукції. Другий син, Джон, приєднався до них у 1938 році. Через кілька років обоє синів були мобілізовані до лав армії і взяли участь у Другій світовій війні. Незважаючи на всі виклики долі, Гаррі Феллоуз не здавався, завдяки чому його бізнесу вдалося пережити важкі часи. Після війни Фолджер і Джон повернулися у сімейний бізнес і почалася поступова передача управління компанією другому поколінню лідерів.

 

 

 

Друге покоління: 1952-1983.

Обсяг обов'язків другого покоління було розподілено відповідно до природних нахилів братів. Фолджер Феллоуз, більш товариський з двох братів, зайнявся продажами. Його брат, Джон, з самого початку хотів відповідати за виробництво та адміністрування. Брати були відомі як „Містер Зовні” та „Містер Всередині”. Такий розподіл ідеально підходив і для бізнесу, і для особистого життя.

Для більшості клієнтів Фолджер Феллоуз став „обличчям” компанії. Спочатку компанія пропонувала „ексклюзивну дистрибуцію” тільки одному дилеру на кожному регіональному ринку; проте пізніше вона розширила мережу дистрибуції на всій території Сполучених Штатів Америки, залучаючи велику кількість дилерів та оптовиків. У п'ятдесятих роках компанія Bankers Box стала лідером на ринку систем архівації документів завдяки потужній мережі продажу та дистрибуції, що охоплювала всю країну.

Тим часом, Джон Феллоуз зайнявся виробництвом, вдосконалюючи робочі методи і поповнюючи запаси, завдяки чому вдавалося утримувати їх відповідну кількість на складах. У системі адміністрування він впровадив нові системи і процедури, а також програму розподілу прибутків. У 1956 р. компанія перенесла виробництво з не дуже зручного багатоповерхового будинку у Чикаго до нового офісного центру і заводу площею майже 3 тис. квадратних метрів у Франклін-Парку, штат Іллінойс. Через кілька років було відкрито трохи менший за площею завод в Анахаймі, штат Каліфорнія. Невдовзі відкрились наступні регіональні виробничі підприємства у Кренбері, штат Нью-Джерсі; Даласі, штат Техас, а також в Атланті, штат Джорджія.

Джеймс („Джеймі”) Феллоуз, внук Гаррі та син Джона, приєднався до сімейного бізнесу у 1969 р. Через кілька місяців після цього від серцевого нападу передчасно пішов із життя Фолджер. Хоча смерть Фолджера Феллоуза сильно вдарила по бізнесу, проте новий тандем батька і сина був настільки успішним, що протягом найближчих кількох років новому керівництву вдалося навіть розширити товарний асортимент і географію діяльності підприємства, створюючи дочірні компанії у Канаді та Великобританії. Коли у 1983 р. Джон Феллоуз вийшов на пенсію, Джеймі Феллоуз зайняв місце батька на посту президента компанії. Таким чином, керівництво компанією очолило вже третє покоління родини.

 

Третє покоління 1983-2014.

Наприкінці сімдесятих років мікрографічна і цифрова технології почали змінювати спосіб функціонування американських підприємств. Ці технології зменшували потребу в архівації паперових документів. Проте вони відкривали абсолютно нові можливості. У 1982 р. компанія вирішила вперше вийти за межі традиційного асортименту картонних коробок і ящиків. Залишаючись вірним сфері архівації, підприємство впровадило на ринок лінію німецьких знищувачів для паперу під торговою маркою „Fellowes”, розширюючи, таким чином, свій асортимент у сфері рішень для архівації. Через рік компанія купила виробництво пластикових систем архівації мікроплівок та дискет. Обидві нові категорії продуктів мали успіх, що призвело до швидкого росту компанії протягом наступних двадцяти років; на ринок було випущено сотні нових продуктів, окрім того було куплено більше 25 компаній, діяльність яких була зосереджена на виробництві різноманітних комп'ютерних аксесуарів та офісного обладнання. Така зміна асортименту продукції зумовила, врешті-решт, необхідність зміни найменування компанії, яка з того часу отримала назву „Fellowes Manufacturing Company”, а „Bankers Box” почала функціонувала як назва бренду коробів для архівації та папок-реєстраторів. Протягом наступних кількох десятиліть компанія завоювала позицію лідера на ринку завдяки знищувачам паперу торговельної марки „Fellowes”, брошурувальникам, ламінаторам, комп'ютерним аксесуарам, продуктам для організації робочого простору офісу, а також мобільним аксесуарам „Body Glove”; весь цей час функціонувала також вже відома торгова марка Bankers Box.

Під кінець вісімдесятих років компанія динамічно розвивалась, проте зіштовхнулася з певними труднощами в управлінні своїм розширенням. Внутрішні зміни збіглися у часі з революцією на ринку офісних товарів, яку викликала поява супермаркетів, в яких почало продаватися офісне приладдя. Поява нових торгових центрів негативно вплинула на ціни і рентабельність компаній. У цей важливий період Джеймі Феллоуз попросив свого брата, Пітера, долучитися до компанії у якості ділового партнера. Пітер отримав ступінь доктора наук з англійської філології і до цього моменту працював викладачем в університеті. У віці трохи більше сорока років він досяг кар'єрного успіху, отримавши посаду декана факультету. Перед ним відкривались перспективи блискучої кар'єри науковця. Та не дивлячись на це, Пітер Феллоуз зрозумів, що він потрібен родині і в 1989 році він приєднався до свого брата. Через кілька років він став президентом, а його брат Джеймі зайняв посаду генерального директора. Співпраця братів принесла хороші результати.

Новий ринок вісімдесятих - дев'яностих років для подолання цінового тиску вимагав зниження видатків. З огляду на великі зміни, що відбулися на ринку братам довелося зіштовхнутися з неприємною задачею з ліквідації деяких структур.

Виробництво і дистрибуція знову були централізовані з метою скорочення видатків; з п'яти заводів залишився один, об'єднаний, в Ітасці, штат Іллінойс. Використовуючи потужності централізованого виробництва, компанія вперше почала модернізувати картонні короби, використовуючи техніки вирубання, друку, бігування та склеювання. Також компанія зайнялась виробництвом металевого дроту, литтям під тиском та іншими технологіями, які повинні були сприяти підвищенню якості та зниженню вартості продуктів. Окрім цього почала проектувати власні знищувачі паперу, а у 1990 році впровадила перший у світі „персональний знищувач” (PS30/50). Автоматизація завдяки застосуванню робототехніки допомогла знизити витрати у багатьох виробничих процесах. У 1990 році впроваджено Advantage Fellowes: нову концепцію вдосконалення продуктів, орієнтовану на підвищення якості і зниження вартості повторюваних виробничих процесів. Ці методи виявилися ефективними - незабаром компанія відновила свій ріст, отримуючи конкретну вигоду, незважаючи на ціновий тиск.

Також вона розширювала географію своєї діяльності. Завдяки стратегії "стартапів" - побудові бізнесу з "нуля", а також кільком стратегічним поглинанням, Fellowes розширила свою діяльність у країнах Європи, Австралії, Азії та Африки. Спочатку закордонні філіали відрізнялися між собою в залежності від країни - різними були „поглинені” продукти, технології виробництва, методи роботи, а також культура. Міжнародна діяльність більше нагадувала мережу слабо пов'язаних суб'єктів, ніж одне транснаціональне підприємство.

 

У 1994 році компанія визначила для себе новий напрямок діяльності: створити єдину глобальну компанію. Fellowes повинна продавати абсолютно однакові продукти під однією й тією ж маркою з однією виробничою базою і широким ланцюгом доставок по всьому світу. Слід було створити єдину технологічну платформу і сформувати єдину бізнес-культуру. Реалізація цієї концепції стала величезним викликом. Проте експеримент було розпочато і концепцію врешті-решт вдалося втілити у життя. Її очікував величезний успіх.

Сьогодні Fellowes має 17 дочірніх компаній за кордоном на п'яти континентах, і майже 50% доходу компанія отримує з-за меж США. Компанія працює як єдиний глобальний суб'єкт, технологія якого забезпечує прозорість і зв'язок між всіма його частинами.

У 2006 р. Пітер Феллоуз вийшов на пенсію, але на сцену вже ступило наступне покоління. Джон Феллоуз II, представник четвертого покоління, приєднався до родинного бізнесу у режимі повного робочого часу у 2001 році. Йому довелося відразу з головою поринути у роботу, щоб ознайомитися з усіма деталями бізнесу і підготуватися до ролі лідера. У 2012 році він став президентом компанії. Протягом третього десятиліття під управління третього покоління, Джон відігравав ключову роль у формуванні та розширенні діяльності Fellowes.

 

Четверте покоління: 2014.

У червні 2014 р. Джеймі Феллоуз святкував свій п'ятдесятирічній ювілей у сімейному бізнесі, шлях у якому він розпочав як звичайний працівник виробничого відділу на монтажній лінії Bankers Box у 1964 році. У цей день він вирішив перейти на посаду невиконавчого голови правління, поступаючись своїм місцем Джону Феллоузу II, якрий став генеральним директором компанії.

У 2017 році компанія Fellowes святкуватиме соту річницю своєї діяльності. Сьогодні четверте покоління керівників компанії успішно поєднує свіжі ідеї з досвідом та мудрістю попередніх поколінь. Fellowes має дуже добру позицію, продовжуючи займатися тим, що у неї чудово виходить уже майже сто років: пристосовуватися до нових умов, змінюватися і рости. Компанія й надалі базується на своїх основних сферах компетенції, впроваджуючи з найнижчих щаблів ініціативи постійного вдосконалення, розвиваючи при цьому й нові сфери і завойовуючи все нові ринки.

З огляду на стрімкий розвиток цифрових технологій, „основні” ринки збуту коробів для архівації та офісного обладнання для знищення, брошурування та ламінування документів вже не будуть рости у такому темпі, як раніше. Тим не менше, папір і надалі використовується в офісах як незмінна, "реальна" основа будь-якої діяльності. Нові категорії розвитку охоплюють мобільні аксесуари та продукти, що пропагують принципи турботи про здоров'я та комфорт на робочому місці - саме ці сфери є основною перспективою розвитку компанії.

Традиції і принципи, на яких Гаррі Феллоуз збудував свій бізнес, й надалі ефективно працюють при створенні середовища та культури, що популяризує інновації; такі умови стимулюють працівників до постачання на світові ринки продуктів найвищої якості з найкращими споживчими та вартісними характеристиками.

 

Пишить нам:

  fellowes.sale1@import-office.com.ua

Телефонуйте або відправляйте факс:

  +38 044 461 96 86

  +38 044 461 96 87